
راهنمای سامانه
راهنمای عیبیابی دستگاه
- با لمس کردن دکمه عیبیابی به قسمت عیبیابی در سایت مراجعه کنید.
- در قسمت کلیدواژه، کلیدواژه مشکل خود را با حروف فارسی بصورت تک یا دو کلمه وارد کنید. (مثلا: هیدروستات)
- در قسمت کد خطای، کد خطای دستگاه را به دقت و با حروف و اعداد انگلیسی وارد کنید. (مثلا: E16)
- در قسمت برند دستگاه، برند دستگاه را با حروف فارسی (مثلا: سامسونگ، ال جی و...) را وارد کنید. در پایان روی دکمه زرد رنگ جستجو کلیک کنید.
- چند ثانیه منتظر باشید از میان محتوای موجود، سایت محتوای مورد نظر شما را جستجو کند.
راهنمای ثبت درخواست
- با لمس کردن دکمه پیگیری به قسمت ثبت درخواست در سایت مراجعه کنید.
- در قسمت موبایل خود را بدون صفر ابتدای شماره وارد کنید.
- در قسمت متن درخواست متن درخواست خود را بصورت خلاصه ساده و با حروف فارسی بنویسید و در صورت نیاز از فقط از اعداد انگلیسی استفاده کنید.
- از بین دستگاه موجودی که سرویس آنها پذیرفته می شود یک مورد را انتخاب کنید.
- کد امنیتی خواسته شده را به دقت با حروف بزرگ انگلیسی مطابق تصویر وارد کنید.
- سپس تایید کنید که حتما در شهر کرج سکونت دارید و درخواست خود را برای شهر کرج ثبت میکنید.
- سپس تایید کنید که حتما قوانین سایت را به دقت مطالعه کردید و پذیرفته اید.
- در پایان روی دکمه زرد رنگ ثبت کلیک کنید و متنظر باشید که کد پیگیری شش حرفی برای شما صادر گردد.
- اگر به هر دلیل کد پیگیری شش حرفی برای شما صادر نشد، مراحل بالا را مجددا تکرار کنید.
- کد پیگیری شش حرفی صادر شده را کپی کنید و در جایی نزد خود حفظ کنید.
راهنمای پیگیری درخواست
- با لمس کردن دکمه درخواست به قسمت پیگیری درخواست در سایت مراجعه کنید.
- در قسمت موبایل، موبایل خود را بدون صفر ابتدای شماره وارد کنید.
- در قسمت کد پیگیری، کد پیگیری شش حرفی خود را به دقت وارد کنید.
- در پایان روی دکمه زرد رنگ جستجو کلیک کنید و متنظر باشید که نتیجه درخواست شما نمایش داده شود.
- اگر وضعیت درخواست قرمز و در انتظار بررسی است. یعنی باید صبر کنید که تکنسین درخواست شما را بررسی کند.
- اگر وضعیت درخواست سبز و بررسی شده است. یعنی بزودی تکنسین با شما تماس خواهد گرفت.
- همچنین میتوانید مشاهده کنید که شما نفر چندم از صف انتظار برای سرویس هستید.