فقط در شهر کرج - تلفن: 09915861730
امروز: ۱۴۰۳/۱۲/۲۶
مرکز علمی و تخصصی تعمیرات مجاز لوازم‌خانگی
در کمتر از 30 ثانیه درخواست خود را ثبت کنید!

علت مشکل زیاد داغ شدن جاروبرقی پارس خزر در برخی از مدل‌ها

داغ شدن جاروبرقی پارس خزر پس از استفاده زیاد، می‌تواند ناشی از چند عامل باشد. محتمل‌ترین دلیل، کثیف بودن فیلترها است که باعث می‌شود موتور برای مکش کافی، بیشتر کار کرده و داغ شود. همچنین، پر بودن کیسه جاروبرقی، گرفتگی در لوله خرطومی یا اتصالات، و یا استفاده طولانی‌مدت و بدون وقفه از دستگاه نیز می‌توانند منجر به افزایش دمای موتور شوند. برای رفع این مشکل، فیلترها را تمیز یا تعویض کنید، کیسه را خالی نمایید، مسیر لوله و خرطومی را بررسی کنید و در صورت استفاده طولانی، به دستگاه فرصت استراحت و خنک شدن بدهید. درصورت مواجه با این مشکل، نگران نباشید! از بخش درخواست در همین سایت اقدام کنید تا در اسرع وقت مشکل شما را برطرف کنیم.

سایر مشکلات و ایرادهای لوازم خانگی:

ارور E07 در لباسشویی وستل به معنای وجود اشکال در برد اصلی یا کارت الکترونیکی دستگاه است. این مشکل می‌تواند ناشی از نوسانات برق، خرابی قطعات الکترونیکی روی برد یا مشکلات نرم‌افزاری باشد. به دلیل پیچیدگی برد الکترونیکی و نیاز به تجهیزات تخصصی، جهت تشخیص دقیق و رفع این خطا، مراجعه به نمایندگی مجاز لباسشویی وستل توصیه می‌شود.

ارور E01 در لباسشویی وستل نشان‌دهنده‌ی مشکل در درب یا میکروسوئیچ آن است. این خطا می‌تواند به دلیل قفل نشدن صحیح درب، خرابی میکروسوئیچ یا وجود اشکال در سیم‌کشی و اتصالات مربوطه باشد. احتمال وجود مشکل در برد الکترونیکی دستگاه نیز وجود دارد. برای رفع این مشکل و جلوگیری از خطرات احتمالی، مراجعه به تعمیرکار متخصص لباسشویی وستل توصیه می‌شود.

این خطا ممکن است به دلیل قرار گرفتن دستگاه روی سطحی نامسطح ایجاد شود. احتمال دارد تراز نبودن ماشین ظرفشویی باعث اختلال در عملکرد سنسورها یا سیستم داخلی شود. در برخی موارد، جابه‌جایی و تنظیم مجدد دستگاه روی سطحی صاف می‌تواند این مشکل را برطرف کند. اگر ارور همچنان باقی ماند، بررسی تخصصی دستگاه توسط تکنسین توصیه می‌شود.

ارور 68 در ماشین لباسشویی آاگ به وجود مشکلی در عملکرد المنت گرمایی اشاره دارد. این مشکل ممکن است به دلیل خرابی سیم‌کشی یا قطعی در اتصالات المنت ایجاد شده باشد. برای رفع این ایراد، بررسی تخصصی اجزای مرتبط با سیستم گرمایشی لازم است.

این خطا ممکن است به دلیل عدم تخلیه صحیح و کامل آب از دستگاه ایجاد شود. احتمال دارد شیلنگ تخلیه یا فیلتر دچار گرفتگی شده باشد و مانع خروج آب شود. همچنین، ممکن است موتور تخلیه دچار نقص شده یا سوخته باشد که در این صورت عملکرد سیستم تخلیه مختل می‌شود. برای بررسی دقیق و رفع این مشکل، عیب‌یابی و تعمیر باید توسط تکنسین متخصص انجام شود.

به نظر می‌رسد فن و دمپر یخچال فریزر امرسان شما مشکل دارند، به این معنی که احتمالا گردش هوای سرد به درستی انجام نمی‌شود. این مشکل می‌تواند باعث گرم شدن یخچال و یا فریزر، یخ زدن بیش از حد و یا شنیده شدن صداهای غیرعادی باشد. برای رفع این مشکل، بهتر است با یک تکنسین مجرب تماس بگیرید.

اگر کولر فقط در دور تند کار می‌کند و با زدن کلید دور کند تغییری مشاهده نمی‌شود، ممکن است سیم رابط بین کلید تبدیل و دور کند موتور قطع شده باشد که نیاز به بررسی با آوومتر دارد. همچنین، احتمال خرابی کلید گریز از مرکز وجود دارد که در صورت سالم بودن سیم‌ها و رسیدن فاز به موتور، باید تعمیر یا تعویض شود. علاوه بر این، امکان خرابی کلید تبدیل یا جدا شدن سر سیم مربوط به دور کند از صفحه کلید نیز وجود دارد که باید بررسی و در صورت نیاز اتصالات اصلاح شوند.

کد خطای F5 در یخچال فریزر اسنوا معمولا به معنی اختلال در فرآیند دیفراست یا برفک‌زدایی است. این کد خطا نشان می‌دهد که سیستم برفک‌زدایی به درستی کار نمی‌کند و در نتیجه ممکن است برفک و یخ در داخل یخچال تجمع یابد. احتمالا مشکل در المنت‌های گرمایشی سیستم دیفراست وجود دارد که وظیفه ذوب کردن برفک را بر عهده دارند. در صورت مشاهده این کد خطا، توصیه می‌شود با یک متخصص تعمیر لوازم خانگی تماس گرفته شود تا المنت‌های گرمایشی و سایر اجزای سیستم دیفراست را بررسی و تعمیر نماید.

مبدل فشار یا پرشر سوئیچ در ماشین ظرفشویی سامسونگ، قطعه‌ای کلیدی برای کنترل سطح آب و فشار داخل دستگاه است. این قطعه با شلنگ هوایی به بدنه دستگاه متصل شده و وضعیت آب داخل ماشین را به برد اصلی گزارش می‌دهد. عملکرد نادرست مبدل فشار می‌تواند باعث اختلال در پر و خالی شدن آب، سرریز شدن، یا قطع شدن برنامه شستشو شود. معمولا این مشکل با کدهای خطای مشخصی همراه است.

کد خطای dE2 نشان می‌دهد که درب ماشین لباسشویی بسته است اما قفل نمی‌شود. این مشکل می‌تواند به دلیل نقص در مکانیزم قفل، وجود مانع در مسیر قفل، یا مشکلات الکتریکی سیستم قفل باشد. برای رفع اولیه مشکل، دستگاه را به مدت 10 ثانیه از برق بکشید و سپس مجددا به برق وصل کنید. اطمینان حاصل کنید که درب کاملا بسته شده و هیچ مانعی در مسیر قفل شدن آن وجود ندارد. اگر مشکل ادامه داشت، حتما با مرکز خدمات مجاز تماس بگیرید زیرا عملکرد نادرست قفل درب می‌تواند خطرآفرین باشد.